Všeobecné zmluvné podmienky
1. Vymedzenie pojmov
1.1 Viola
Znamená spoločnosť Viola Technology s.r.o., so sídlom Antala Staška 1565/30, 140 00 Praha, Česká republika, IČO 21991561 zapísaná v Obchodnom registri vedenom Mestským Súdom v Prahe, oddiel C, vložka 409305. Viola prevádzkuje Platformu Viola. Komunikácia strán prebieha prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v prípade Užívateľa v Objednávke a v prípade spoločnosti Viola na webových stránkach spoločnosti Viola. V prípade zmeny osoby zastupujúcej Užívateľa, ktorá zadala Objednávku Profesionálnej pomoci, je Užívateľ povinný bezodkladne po zmene zastupujúcej osoby túto skutočnosť oznámiť spoločnosti Viola.
1.2 Platforma Viola
Znamená technologickú platformu, ktorej účelom je umožniť fyzickým a právnickým osobám prejaviť záujem o služby Profesionálnej pomoci poskytované nezávislými Poskytovateľmi týchto služieb. Beriete na vedomie, že spoločnosť Viola neposkytuje činnosti podľa zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách. Spoločnosť Viola nie je poskytovateľom sociálnych služieb ani Profesionálnej pomoci v zmysle tohto zákona.
1.3 Profesionálna pomoc
Znamená služby pomocných činností v domácnosti prevádzkovaných Poskytovateľom za účelom vytvárania zisku, ako je poskytovanie pomoci s chodom domácnosti, pomoc s prípravou jedla, upratovanie domácnosti, obstarávanie nákupov, poskytovanie doprovodu a iných služieb a pod. Profesionálnu pomoc poskytujú Poskytovatelia pre záujemcov (Užívateľov) za pomoci Služieb spoločnosti Viola.
1.4 Služby spoločnosti Viola
Znamená služby poskytované spoločnosťou Viola, vrátane poskytovania technologickej Platformy Viola, zákazníckej podpory, zabezpečenia komunikácie medzi Užívateľom a Poskytovateľom a ďalších súvisiacich služieb.
1.5 Zmluva
Znamená zmluvu o používaní Služieb spoločnosti Viola Užívateľom uzavretá konkludentným právnym jednaním medzi Užívateľom a spoločnosťou Viola. Neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy sú tieto Všeobecné obchodné podmienky upravujúce vzťahy medzi Užívateľom a spoločnosťou Viola ohľadom používania Služieb spoločnosti Viola.
Prístupom k Platforme Viola a jej používaním vyjadrujete svoj súhlas s týmito Všeobecnými zmluvnými podmienkami a uzatvárate Zmluvu, ktorá zakladá zmluvný vzťah medzi vami a spoločnosťou Viola. Pokiaľ s týmito Všeobecnými zmluvnými podmienkami nesúhlasíte, nesmiete Služby spoločnosti Viola používať. Tieto Všeobecné zmluvné podmienky výslovne nahrádzajú všetky predchádzajúce zmluvy alebo dojednania s vami. Spoločnosť Viola môže kedykoľvek a z akéhokoľvek dôvodu okamžite ukončiť platnosť týchto Všeobecných zmluvných podmienok alebo akékoľvek vám poskytované služby alebo prerušiť poskytovanie služieb či odmietnuť prístup k Službám spoločnosti Viola alebo ich časti.
Spoločnosť Viola môže podľa vlastného uváženia meniť Všeobecné zmluvné podmienky a ďalšie dokumenty, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy, okrem iného v prípade zmien platných právnych predpisov, služieb a zmlúv so svojimi dodávateľmi. Zmeny vám budú oznámené e-mailom alebo oznámením v administrácii Platformy Viola. Všetky zmeny nadobúdajú účinnosť k uvedenému dátumu, ktorý musí nastať najmenej 30 dní od dátumu oznámenia zmien, a vzťahujú sa na akékoľvek následné používanie Služieb spoločnosti Viola. Pokiaľ so zmenou nesúhlasíte, môžete Zmluvu vypovedať s účinnosťou po uplynutí jednomesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede, pričom výpoveď musí byť doručená na adresu info@violacare.sk pred dátumom účinnosti zmeny. V prípade výpovede podľa tohto odseku sa počas trvania výpovednej lehoty použijú aktuálne platné Všeobecné zmluvné podmienky. Vaše ďalšie používanie Služieb spoločnosti Viola po uplynutí doby platnosti znamená, že zmeny prijímate a súhlasíte s nimi.
1.6 Užívateľ
Znamená fyzická či právnická osoba, ktorá má záujem o zabezpečenie poskytovania služieb Profesionálnej pomoci prostredníctvom Poskytovateľa, s ktorými v dohodnutom rozsahu uzatvára Zmluvu o Profesionálnej pomoci.
1.7 Poskytovateľ
Znamená nezávislý poskytovateľ služby, ktorý je právnickou alebo fyzickou osobou a ktorý má záujem o uzavretie Zmluvy o Profesionálnej pomoci s Užívateľom, ktorej predmetom je poskytovanie Profesionálnej pomoci.
1.8 Objednávka
Znamená požiadavku Užívateľa potvrdenú spoločnosťou Viola, ktorej predmetom je záväzok spoločnosti Viola zabezpečiť pre Užívateľa poskytovanie Profesionálnej pomoci prostredníctvom Poskytovateľa v dohodnutom rozsahu. Potvrdením Objednávky dáva Užívateľ spoločnosti Viola pokyn zabezpečenia kontaktu s Poskytovateľom, ktorý bude akceptovať podmienky (predovšetkým miesto, rozsah, frekvencia a cena) Profesionálnej pomoci vymedzené Objednávkou Profesionálnej pomoci.
1.9 Zmluva o Profesionálnej pomoci
Znamená zmluvu, uzavretú medzi Užívateľom a Poskytovateľom, ktorej predmetom je záväzok Poskytovateľa poskytnúť Užívateľovi Profesionálnu pomoc v dohodnutom rozsahu a za dohodnutú cenu.
1.10 Miesto poskytovania služby
Znamená miesto, ktoré Užívateľ uviedol pri vyjadrení svojho záujmu o nákup Profesionálnej pomoci v Dopyte.
1.12 Dopyt
Znamená požiadavku Užívateľa u spoločnosti Viola, prostredníctvom ktorej spoločnosť Viola poskytuje Poskytovateľovi príležitosť poskytnúť Užívateľovi Profesionálnu pomoc v dopytovanom rozsahu.
2. Zadanie dopytu na vyhľadanie profesionála
2.1 Obsahom Dopytu na vyhľadanie Poskytovateľa zadaného online na adrese www.violacare.sk alebo na inej presmerovanej či inak upravenej adrese sú najmä povinné polia vo formulári Dopytu.
3. Objednávka Profesionálnej pomoci
3.1 Obsahom Objednávky Profesionálnej pomoci je najmä špecifikácia frekvencie a rozsahu Profesionálnej pomoci, o ktorej zabezpečenie má Užívateľ záujem, cena za tieto služby, miesto poskytovania služieb a doba, na ktorú budú služby poskytované.
3.2 Poskytovanie Profesionálnej pomoci sa dojednáva na dobu uvedenú v Objednávke. V prípade Profesionálnej pomoci dojednanej na dobu neurčitú sa dojednáva výpovedná lehota 1 mesiac, pokiaľ nie je v Objednávke stanovené inak.
3.3 Platnosť záväzku poskytovať Profesionálnu pomoc zaniká uplynutím doby, na ktorú bol dojednaný, pokiaľ nebola predĺžená v zmysle ods. 3.2. tohto článku a v ďalších prípadoch stanovených týmito Všeobecnými zmluvnými podmienkami alebo zákonom.
3.4 Pre Profesionálnu pomoc dojednanú na dobu určitú aj neurčitú platí mesačná výpovedná doba, pokiaľ nie je v Objednávke stanovené inak. Výpovedná doba začína plynúť od nahlásenia výpovede na aktuálny kontaktný e-mail na webových stránkach spoločnosti Viola.
4. Rozsah Profesionálnej pomoci
4.1 Presná špecifikácia služieb Poskytovateľa, ktoré Užívateľ dopytuje, je uvedená v Dopyte.
4.2 Profesionálna pomoc je poskytovaná v Mieste poskytovania služby uvedenom v Objednávke.
4.3 Konečný rozsah dopytovanej Profesionálnej pomoci a záväzné ceny za vykonanie Profesionálnej pomoci potvrdí Užívateľ písomne v Objednávke zaslanej online pred začatím poskytovania služieb Profesionálnej pomoci. Užívateľ berie na vedomie, že ním dopytovaná Profesionálna pomoc môže byť poskytovaná viacerými rôznymi Poskytovateľmi, podľa možností Poskytovateľov a uváženia spoločnosti Viola.
4.4 Služba Profesionálnej pomoci má za cieľ uľahčenie života a úspory času Užívateľa. Služba nezahŕňa aktivity, na ktorých by sa Užívateľ mohol stať existenčne závislým.
5. Cena
5.1 Potom, čo od Poskytovateľa obdržíte Profesionálnu pomoc, vám spoločnosť Viola v mene dotyčného Poskytovateľa sprostredkuje úhradu príslušných poplatkov ako zástupca Poskytovateľa s obmedzenou právomocou pre výber platieb. Pokiaľ v danom mesiaci obdržíte pomoc od viacerých Poskytovateľov, sprostredkuje spoločnosť Viola úhradu za všetkých naraz. Pokiaľ spoločnosť Viola nestanoví inak, Vami zaplatené poplatky sú konečné a nevratné.
5.2 Potom, čo Užívateľ zadá vstupné údaje na www.violacare.sk, zobrazí Viola odporúčanú cenu Profesionálnej pomoci, ktorá podľa spoločnosti Viola zodpovedá zadaným vstupným údajom a za ktorú môže podľa spoločnosti Viola dôjsť k prepojeniu Užívateľa s Poskytovateľom. Táto čiastka je iba odporúčaná a odhadovaná na základe informácií zadaných Užívateľom. Konečná cena sa stanoví výhradne dohodou medzi Poskytovateľom a Užívateľom pred začatím poskytovania Profesionálnej pomoci Poskytovateľom.
5.3 Cena je Užívateľom splatná v dvoch obdobiach:
a) za obdobie 1. - 15. deň v mesiaci je splatná do 20. dňa toho istého mesiaca, v ktorom bolo zabezpečené vykonanie Profesionálnej pomoci.
b) za obdobie 16. deň až koniec mesiaca je splatná do 5. dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bolo zabezpečené vykonanie Profesionálnej pomoci.
Platby budú hradené na bankový účet 2003268722/2010 (IBAN CZ38 2010 0000 0020 0326 8722, SWIFT FIOBCZPPXXX) vedený u české Fio banky. Cena za využité Služby spoločnosti Viola bude sprostredkovaná spoločnosťou Viola v mene Poskytovateľa ako zástupca pre výber platieb Poskytovateľa.
5.4 V prípade objednania jednorazovej Profesionálnej pomoci na dobu určitú je Užívateľ povinný zložiť zálohu vo výške 50% z ceny objednávky najneskôr 7 dní pred začiatkom Profesionálnej pomoci. V prípade objednania jednorazovej Profesionálnej pomoci na dobu určitú si Viola vyhradzuje právo účtovať Užívateľovi jednorazový administratívny poplatok. Platba za zálohu a administratívny poplatok bude uhradená na bankový účet 2003268722/2010 (IBAN CZ38 2010 0000 0020 0326 8722, SWIFT FIOBCZPPXXX) vedený u české Fio banky.
5.5 V prípade preplatku je Užívateľ oprávnený požiadať o jeho vrátenie, pričom príslušná čiastka mu bude vyplatená do 30 dní odo dňa, kedy spoločnosť Viola e-mailom potvrdí existenciu preplatku.
5.6 Užívateľ má právo svoju Objednávku bezplatne zrušiť najneskôr päť (5) dní pred plánovaným začatím poskytovania Profesionálnej pomoci. Pokiaľ dôjde k zrušeniu Objednávky neskôr ako päť (5) dní pred plánovaným začatím Profesionálnej pomoci, môže spoločnosť Viola účtovať Užívateľovi storno poplatok až do výšky 30 % odporúčanej ceny Objednávky, minimálne však 80 EUR. V prípade zrušenia Objednávky jednorazovej Profesionálnej pomoci na dobu určitú zo strany Užívateľa je jednorazový administratívny poplatok účtovaný spoločnosťou Viola nevratný.
5.7 Viola týmto informuje Užívateľa, že v prípade, že Užívateľ riadne neuhradí cenu za služby vykonané podľa Zmluvy o Profesionálnej pomoci, je spoločnosť Viola Poskytovateľom splnomocnená začať proces vymáhania pohľadávky v zastúpení Poskytovateľa a vymáhať v prospech Poskytovateľa úhradu všetkých dlžných čiastok podľa Zmluvy o Profesionálnej pomoci (vrátane zmluvných pokút, príslušenstva a ďalších nákladov spojených s vymáhaním).
6. Uzatvorenie Zmluvy o Profesionálnej pomoci
6.1 K uzatvoreniu Zmluvy o Profesionálnej pomoci konkludentne dochádza tak, že Užívateľ umožní Poskytovateľovi prístup do Miesta poskytovania služieb. Pokiaľ dôjde u Užívateľa k výmene Poskytovateľa poskytujúceho Profesionálnu Pomoc Užívateľovi, či už z akéhokoľvek dôvodu, tak nová Zmluva o Profesionálnej pomoci vzniká opäť vždy umožnením prístupu do Miesta poskytovania služieb novému Poskytovateľovi.
6.2 Uzatvorením Zmluvy o Profesionálnej pomoci sa Poskytovateľ pred začatím poskytovania Profesionálnej pomoci zaväzuje poskytnúť Užívateľovi Profesionálnu pomoc v rozsahu a za podmienok stanovených v Objednávke pomoci v Mieste poskytovania služby.
6.3 Spoločnosť Viola nezaručuje profesionálne správanie, prevedenie ani kvalitu služieb poskytovaných konkrétnym Poskytovateľom.
6.4 Platforma Viola je účinným nástrojom umožňujúcim prepojiť Užívateľa a Poskytovateľa.
6.5 V prípade opakovaných Dopytov rovnakého Užívateľa alebo Dopytov vzťahujúcich sa k rovnakému Miestu poskytovania služby spoločnosť Viola nezaručuje spojenie Užívateľa s rovnakým Poskytovateľom ani rovnaké prevedenie alebo rovnakú kvalitu Profesionálnej pomoci rôznymi Poskytovateľmi.
6.6 Viola si vyhradzuje právo na zaistenie nového Poskytovateľa v prípade odstúpenia Užívateľa od Zmluvy o Profesionálnej pomoci, alebo v prípade, kedy Poskytovateľ nie je schopný riadne plniť Zmluvu o Profesionálnej pomoci.
6.7 Viola si vyhradzuje právo kedykoľvek počas poskytovania služby Užívateľovi vymeniť Poskytovateľa poskytujúceho Profesionálnu pomoc z dôvodov stáleho zlepšovania kvality Profesionálnej pomoci. Užívateľ bude pred výmenou Poskytovateľa vždy upozornený, a to e-mailom, telefónom či osobne.
6.8 Zmluva o Profesionálnej pomoci zaniká úmrtím osoby Užívateľa, ktorému je Profesionálna pomoc poskytovaná.
7. Ostatné podmienky Zmluvy o Profesionálnej pomoci
Nad rámec dojednaní uvedených v týchto Všeobecných zmluvných podmienkach a v Objednávke Profesionálnej pomoci sa dojednávajú tieto podmienky poskytovania Profesionálnej pomoci Poskytovateľom Užívateľovi:
7.1 Užívateľ má právo na riadne a včasné prevedenie Profesionálnej pomoci v dohodnutom rozsahu.
7.2 Poskytovateľ vykonáva Profesionálnu pomoc v časy a dni dohodnuté s Užívateľom v Objednávke a po uvedenú dobu má právo prístupu do priestorov poskytovania služieb Profesionálnej pomoci.
7.3 Užívateľ sa zaväzuje poskytovať Poskytovateľovi potrebnú súčinnosť vyplývajúcu zo zmluvných dojednaní s Poskytovateľom alebo Poskytovateľom odôvodnene požadovanú, a to najmä:
-
vpustiť Poskytovateľa do priestorov, v ktorých má byť Profesionálna pomoc vykonaná, alebo mu predať kľúče či prístupové kódy do budovy za účelom výkonu Profesionálnej pomoci,
-
zaistiť, aby Miesto poskytovania služby bolo prístupné a spôsobilé pre vykonanie Profesionálnej pomoci, a to predovšetkým, aby z neho boli vypratané všetky predmety, ktoré bránia alebo môžu brániť výkonu Profesionálnej pomoci. Poskytovateľ nie je povinný zaistiť odstránenie týchto predmetov pre zaistenie riadneho výkonu svojej činnosti. Ak nebudú tieto predmety odstránené, Poskytovateľ nie je povinný ani oprávnený nechať ich odstrániť a vykonať príslušnú službu Profesionálnej pomoci a súčasne Poskytovateľ nezodpovedá za chybné plnenie spôsobené neodstránením týchto predmetov.
-
nerobiť nič, čo bráni výkonu Profesionálnej pomoci.
7.4 Užívateľ zodpovedá okrem iného za bezchybný stav vlastných elektrických a plynových spotrebičov a zariadení, ktoré sú používané v rámci objednaných činností Profesionálnej pomoci. Najmä zaisťuje pravidelné revízie týchto elektrických a plynových spotrebičov. Zodpovedná osoba za Užívateľa vždy oboznámi Poskytovateľa s návodmi na používanie týchto jednotlivých elektrických a plynových spotrebičov a zariadení.
7.5 Užívateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že s Poskytovateľom neuzatvorí iný zmluvný vzťah, ktorého predmetom je poskytovanie Profesionálnej pomoci a služieb Poskytovateľom, bez vedomia spoločnosti Viola, ktorý by bol v rozpore so záujmami spoločnosti Viola a ktorý by spôsobil akúkoľvek ujmu na strane spoločnosti Viola, a to ako po dobu trvania Objednávky, tak po dobu 6 mesiacov po ukončení plnenia podľa Objednávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu spoločnosti Viola. Porušenie tohto ustanovenia je dôvodom pre vymáhanie nároku na náhradu prípadnej škody na Užívateľovi zo strany spoločnosti Viola.
7.6 V prípade omeškania s úhradou ceny za potvrdenú Objednávku (t.j. odmeny za poskytnutú Profesionálnu pomoc) sa Užívateľ zaväzuje zaplatiť Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý, hoci aj začatý deň omeškania. Užívateľ sa zaväzuje Viole uhradiť poplatok za vystavenie každej jednotlivé upomienky na riadne neuhradenú faktúru za Profesionálnu pomoc poskytnutú Poskytovateľovi. Poplatok je stanovený vo výške 5 € za jednu každú jednotlivú upomienku.
8. Kontrola vykonávania služieb Profesionálnej pomoci a riešenie reklamácií
8.1 Vzhľadom k povahe vykonávaných činností je Užívateľ oprávnený vytknúť vady služieb Poskytovateľa bezodkladne po ich zistení, najneskôr však v deň prevedenia Profesionálnej pomoci, a to zaslaním vytknutých vád na e-mail uvedený na webových stránkach spoločnosti Viola, s tým, že je povinný popísať konkrétne vady Profesionálnej pomoci.
8.2 V prípade, že nebude služba reklamovaná spôsobom popísaným v odseku vyššie, má sa za to, že Profesionálna pomoc bola vykonaná riadne v súlade s Objednávkou.
8.3 Poskytovateľ má právo odmietnuť v daný deň poskytnutie Profesionálnej pomoci, a to v prípade, keď zdravotný stav Užívateľa neumožňuje bezpečné návštevy tretej osoby.
8.4 V prípade, že Poskytovateľ porušením svojich zmluvných povinností spôsobí Užívateľovi škodu, má Užívateľ právo požadovať od Poskytovateľa náhradu tejto škody.
8.5 Pred vpustením Poskytovateľa do Miesta poskytovania služby je Užívateľ povinný bezpečne uložiť všetky cenné a krehké predmety. Za prípadnú stratu alebo poškodenie týchto predmetov nenesie spoločnosť Viola žiadnu zodpovednosť.
9. Hodnotenie Profesionálnej pomoci a Služieb spoločnosti Viola
9.1 Spoločnosť Viola môže vyzvať Používateľa, aby vložil hodnotenie danej Profesionálnej pomoci Poskytovateľa, pričom môže uviesť nepovinný komentár či spätnú väzbu týkajúcu sa daných služieb, to všetko prostredníctvom technologickej Platformy Viola.
10. Ochrana osobných údajov
10.1 Osobné údaje Používateľa sú spracovávané spoločnosťou Viola na základe plnenia zmluvy (Objednávky Profesionálnej pomoci) v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
10.2 Na účely priameho marketingu budú osobné údaje Používateľa spracovávané na základe jeho výslovného súhlasu podľa čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov, ktorého udelením súhlasí podľa článku 10.4 týchto podmienok. Používateľ má právo tento súhlas kedykoľvek odvolať.
10.3 Osobné údaje Používateľa budú spracovávané iba počas doby poskytovania Profesionálnej pomoci a len na účely plnenia Objednávky Poskytovateľom. Po uplynutí tejto doby budú osobné údaje vymazané alebo anonymizované, okrem situácií, keď to vyžadujú právne predpisy.
10.4 Používateľ týmto udeľuje spoločnosti Viola výslovný súhlas so zasielaním obchodných oznámení (marketingových správ) týkajúcich sa služieb spoločnosti Viola na oznámenú elektronickú adresu. Používateľ je oprávnený svoj súhlas so zasielaním takýchto oznámení kedykoľvek odvolať, a to napríklad prostredníctvom odkazu na odhlásenie v každej takej správe.
10.5 Používateľ má právo kedykoľvek požiadať o prístup k svojim osobným údajom, ich opravu, vymazanie alebo obmedzenie spracovania, ako aj právo vznesenia námietky proti spracovaniu podľa GDPR a zákona č. 18/2018 Z.z. podrobnosti o spracovaní osobných údajov sú dostupné v Zásadách ochrany osobných údajov spoločnosti Viola na webovej stránke www.violacare.sk.
11. Spoločné a záverečné ustanovenia
11.1 Tieto Všeobecné zmluvné podmienky sa vzťahujú aj na jednotlivé Zmluvy o Profesionálnej pomoci, Dopyty a Objednávky.
11.2 Táto Zmluva sa riadi právom Českej republiky.
11.3 Služby sú poskytované „tak, ako sú“ a „tak, ako sú k dispozícii“. Spoločnosť Viola sa zrieka všetkých prehlásení a výslovných, nepriamych alebo zákonných záruk, ktoré nie sú výslovne uvedené v týchto Všeobecných zmluvných podmienkach.
11.4 Spoločnosť Viola ďalej neposkytuje žiadne prehlásenia, záruky ani neprijíma žiadne záväzky týkajúce sa spoľahlivosti, včasnosti, kvality, vhodnosti alebo dostupnosti služieb a akýchkoľvek služieb vyžiadaných prostredníctvom našich služieb, ani nezaručuje, že služby budú nepretržité a bezchybné.
11.5 Spoločnosť Viola môže podľa vlastného uváženia meniť Všeobecné zmluvné podmienky a ďalšie dokumenty, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy, okrem iného v prípade zmien platných právnych predpisov, služieb a zmlúv so svojimi dodávateľmi. Zmeny vám budú oznámené e-mailom alebo oznámením v administrácii Platformy Viola. Všetky zmeny nadobúdajú účinnosť k uvedenému dátumu, ktorý musí nastať najmenej 30 dní od dátumu oznámenia zmien, a vzťahujú sa na akékoľvek následné používanie Služieb spoločnosti Viola. Pokiaľ so zmenou nesúhlasíte, môžete zmluvu so spoločnosťou Viola vypovedať s účinnosťou po uplynutí jednomesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede, pričom výpoveď musí byť doručená na adresu info@violacare.sk pred dátumom účinnosti zmeny. V prípade výpovede podľa tohto odseku sa počas trvania výpovednej lehoty použijú aktuálne platné Všeobecné zmluvné podmienky. Vaše ďalšie používanie Služieb spoločnosti Viola po uplynutí doby platnosti znamená, že zmeny prijímate a súhlasíte s nimi.
11.6 Spoločnosť Viola nezaručuje kvalitu, vhodnosť, bezpečnosť ani dostupnosť Profesionálnej pomoci.
11.7 Používateľ týmto udeľuje svoj výslovný predchádzajúci súhlas, aby spoločnosť Viola mohla postúpiť svoje práva a záväzky vyplývajúce z Dopytu tretej osobe podľa § 518 a nasl. Obchodného zákonníka Slovenskej republiky, za podmienky, že postúpenie práv a povinností bude vykonané súčasne. V prípade potreby je Používateľ povinný udeliť potrebné súhlasy alebo potvrdenia súvisiace s týmto postúpením aj tretej strane zvolenej spoločnosťou Viola.
11.8 Používateľ prehlasuje, že sa s týmito Všeobecnými zmluvnými podmienkami zoznámil a že s nimi súhlasí.
11.9 Tieto Všeobecné zmluvné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1. júla 2025.
